Friday 16 August 2013

NAdhirah In the House

Assalamualaikum ^^v

Blog: Hey!! dah setahun ko tak jengok teman!! nak sentap jauh2!! -,-
Me: Sorry dude, busy laa~ :))

hahaaahah, ok stop that.. dah lama tak bukak ini blog tiba2 rindu pulak :) Almost one year menyepikan diri :p "Eleh! baru setahun belum 10 tahun!,haahahah~" 

sepanjang setahun ni laa banyak peristiwa yang telah ku lalui..

November n December 2012: taking SPM exaamination, so memang tak la kan nak tercongok kat depan lappy untuk melayari laman web. Focus belajar beb!! #menyampah!
yela, percubaan dah laa dapat sikit.. dapat 4A je! kalau tak study yang sebenar dapat bape? tu je laa yag bermain dalam kepalaku.. 

6 December 2012: tepat2 habis exam SPM, malam tu Pakcik meninggal :'( kesian sedaraku.. masih ingat lagi, petan tu lepas habis paper PQS abah ambik die dari sk then terus pergi ke hospital.. sampai je die kat hospital ayah die terus nazak.. sedih bile die cakap kat aku "Nad, aku ingat lepas SPM ni aku nak pergi jalan2 dengan ayah aku kalu die dah sihat tapi..." TT.TT 

3 January 2013: Going to PLKN!! yeah!! i get PLKN!! so what?! sebenarya, PLKN tak laa teruk mane, best je. kawan2 kat sane semuanya sporting, satu kepala, :)) tapi tu laa aku kat sane pun 2 minggu je.. sbb dapat tawaran STAM so aku buat penanguhan.. huhuhuhuhu, kalau aq tau STAM boleh masuk lepas PLKN dah lama aku teruskan tapi benda dah lepas so go on je laa...

23 January 2013: futher study dekat SAM Jeram, taking STAM :)) mulanya aku nak pindah sk kat klang sbb jeram jauh sangat dari rumah aku.. but after 2 weeks at jeram i feel comfortable and friendly with Samjs.. hahahaha, but i always SAMNIANS!! :)) #SAMNIdhatiku 

that all.. thanks for reading :)) dont keep in touch :P

No comments:

Post a Comment